keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Look at the stars

Luin taannoin jonkin teksinpätkän, joka varmaan yritti olla yhtä hauska kuin minä kiusaantuneessa tilanteessa.
Siinä sanottiin, että salaisuus on kahden henkilön välinen asia. Silloin, kun toinen heistä on kuollut.
He he he...Niinpä.

Entä jos nyt paljastaisin ihan oikean salaisuuden?
Mitä, jos kertoisin että kaikki järjestyy? Uskoisitteko?
Kannattaisi.

Älkää kysykö enempää. En minäkään kaikkea tiedä.
Eikä tarvitsekaan.

Olen antanut elämän heitellä mua ylösalaisin ja välillä sivuttaisliikkeessäkin.
Olo on kuin hurjan huvipuistolaitteen jäljiltä. Sellaisen, johon en ikimaailmassa astuisi.
Ihan kuin olisi ollut 2000 kierroksen linkouksessa.
Mutta siitäkin selviää, jos vain haluaa. Tarvitsee olla tarpeeksi hullu ja heittäytyä.

Psst... Tämän salaisuuden saa muuten paljastaa muillekin.

Mulla vain vähän kesti ymmärtää, vaikka mun lempilaulu on yrittänyt sitä mulle pidempään jo kertoa.

Coldplay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti