perjantai 10. lokakuuta 2014

Elämästä seonneet

Näin perjantain kunniaksi sitä tuntee olonsa taas maailmanvalloittajaksi.
Nostin eilen monta kiloa rautaa salilla ja nyt joka paikkaan sattuu.
Ohjaaja sanoi eilen, että huomenna pitääkin tuntua. No, en ihan oikein tiedä. Olisi kiva saada työpöydän vetolaatikko auki ilman sitä, että hauis, kääntäjä, alli ja olkapää huutaisi hoosiannaa.

En ihan ymmärrä näitä nykypäivän ihanteita.
Koko ikäni luulin, että laihuus on kaunista ja kaikki haluu olla laihoja. Tai en enää tiedä mitä luulin, mutta joku oli päättänyt ilmeisesti, että niin mun pitää luulla.
Kerran kun olin 10-vuotias, katsoin Moon TV:tä. Kuka muistaa sen vielä?
Ohjelmassa nuori poika Arman Alizad kysyi joltain mallilta, että käyttekö oksentamassa sen McDonald'sin Big Mac-aterian ulos?

En koskaan tajunnut miksi kukaan tekisi niin.
Kaksi asiaa tiesin sen ikäisenä elämästä:
1. Mäkkäri oli parasta maailmassa.
2. Oksentaminen oli kamalinta maailmassa.
Siksi en vieläkään, 14 vuotta myöhemmin ihan keksinyt että miksi kukaan tekisi jotain niin kamalaa Big Macilleen.
Sen jälkeen en muuten syönyt yhtä ainuttakaan Big Macia enää ikinä.
En sen takia, että olisin halunnut olla jonkun muun mielestä superkaunis huippumalli. Vaan aina, kun kuulin Big Macin nimen, mulle tuli mieleen oksennus.

No, en minä enää tiedä mitä minun tulisi olla. Enkä edes tiedä, että mitä haluaisin olla.
Pitäisikö olla laiha vai lihaisa?
Vai pitääkö minun olla koko ajan kipeä joka kohdasta?

Sanovat, että luut on koiria varten ja tosimiehet tykkää lihasta.
Mutta sitten joku sanoi että sore is the new sexy.

Ei, kyllä en tunne itseäni kovin seksikkääksi juuri tänään.
Mun jalkoihin sattuu niin, että tekisi mieli tallustella jalat tosi kaukana toisistaan.
Ja mua kolottaa joka kohtaan.
Eikä tuo ainoa mies, jonka annan koskea minuun kyllä pidä tästä yhtään. Sanoin, ettei saa puristella minua mistään, koska joka paikkaan sattuu.
Yritä tässä sitten olla seksikkäänä.

Joku vielä sekoitti tätä pakkaa lopullisesti ja sanoi, että tärkeintä on tuntua hyvältä.
Miksi kukaan sitten kehtaa väitää, että kipeänä tuntuu muka hyvältä?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti