perjantai 1. maaliskuuta 2013

Born lucky

Hiphei ja maaliskuun eka päivä!

Maaliskuu on aina sellanen kuukausi, että odotan sitä joulun jälkeen kuin kuuta nousevaa.
Olen aikaisemminkin avautunut blogin puolella siitä, miten mua ei oo luotu talveen eikä kylmiin olosuhteisiin.
Loka- ja marraskuun aikana saan huijattua itseeni virtaa ja energiaa joulun odotuksella. Mutta, kun joulu ja viimeistään uusi vuosi on otettu vastaan mulle iskee total mental breakdown.
Se iskee vuodesta toiseen, vaikka uskottelen itselleni kaikkea muuta. Jo pelkkä sana 'takatalvi' tähän aikaan vuodesta saa kylmät väreet kulkemaan mun selkääni pitkin.
Siksi oon ladannut niin paljon odotuksia maaliskuulle.
Tänään kiitollisuuden aiheeni onkin maaliskuun eka päivä.

WeHeartIt
Eilen aamulla olin skarppina jo vähän 6.30 jälkeen salilla ja riensin sieltä kasiksi töihin. Fiilis oli mitä parhain; aamutreeni ja se ihana virkeys, jota jatkui pitkälle iltaan. Kuulin mun työkavereiden leukojen loksahtavan siihen työpöydälle, kun kerroin niille tulevani salilta.
Ei siinä muuten mitään ihmeellistä ole, mutta kun mä oon se sama tyttö jolla kestää talviaikaan kolme varttia ja laittoman monta torkutusta päästä sängystä ylös. Enkä edes liiottele.
Mä oon se, joka inhoo auton skrapaamista enemmän kuin viisaudenhampaan poistoa.
Useimmiten en saa talvella aikaiseksi tehtyä muuta kuin itkeä kesän perään.
Oon kokeillut vaikka mitä vitamiineja ja mitä poppaskonsteja selvitäkseni tästä kaikesta, mutta joka vuosi se yllättää haastavuudellaan. Myönnän, että niitä korvavaloja en oo kyllä kokeillut.

Parasta aamusalin jälkeen oli, kun ei tarvinnut ajatella mitään aikatauluja. Sain käyttää koko illan fiksusti itseeni, toisin sanoen lähiostarilla kiertelyyn ja katseluun. Mitään en kylläkään ostanut, paitsi sellasen jännän metallisen vänkyrän (anteeks, en tiedä miksi niitä oikeasti kutsutaan!), joka heitetään ponnarin ympärille. Mulla on ollut pari niitä sellaisia, jotka on tavallaan kiinni siinä itse ponnarissa, puolikuun mallisia. Mut tää eilen ostamani oli vähän erilainen. Oon nähnyt niitä jossain aiemmin ja tykästynyt niihin hirrrveesti. Omani bongasin Glitteristä.

Onneksi kaamos ja kylmä on nyt (taas kerran) taaksejäänyttä elämää. Joku teistä lukijoista kelaa varmaan tässä kohtaa, että pienet on huolenaiheet, jos tarvii jostain vuodenajoista murista ;-)




Turkulaista mamu-kaveriamme Samppa Linnaa lainaten, täsä mä olen!

Nälkäinen ja väsynyt pitkän viikon jälkeen. Mutta mä luulen silti, että elämä voittaa. Olen yksi tyytyväisin tyttö koskaan, just nyt. Onhan perjantai. Ja maaliskuun ensimmäinen.
Ja mulla on uusi yöpaita Cubukselta, johon tää kaikki kiteytyy. Born lucky.

Cubus


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti